EXPERIÈNCIES

A Grup Galceran vam obrir el nostre primer e-commerce

23 Setembre, 2021

Al setembre de 2020 vam obrir la primera botiga GAP a Espanya amb un retard de mig any a causa de la pandèmia. Així mateix, els plans d'expansió d'obertura de botigues a Iberia es van veure afectats. Donada la dificultat en l'operativa de botigues físiques, a Grup Galceran vam tenir l'agilitat de proposar a GAP Inc. avançar l'obertura de l'e-commerce.

Amb la incorporació de GAP, Grup Galceran va assumir la responsabilitat de gestionar la comunicació i el màrqueting. El nou equip va demostrar ràpidament la seva capacitat d'acció i va aconseguir reforçar el vincle i la confiança amb la marca nord-americana. L'experiència de Grup Galceran juntament amb els èxits aconseguits a nivell de màrqueting van ser els detonants perquè GAP veiés el nostre potencial i il·lusió per obrir l'e-commerce de GAP a Espanya i Portugal.

Amb aquest nou desafiament per davant, necessitàvem ampliar l'equip i obrim el departament d'e-commerce, que des d'un inici va saber integrar la tecnologia digital en totes les àrees de venda. Però el repte principal, no era només obrir en temps rècord i en dos països alhora, sinó oferir al consumidor una sèrie de serveis online amb els quals es sentís tan còmode com quan compra a la botiga física. Un mateix client no compra igual de manera presencial que digitalment, per això la omnicanalidad és un dels nostres pilars principals, ja que al situar el client al centre vam aconseguir que la comunicació i el procés de compra siguin el més fluids possibles. Amb aquest objectiu, vam implementar entre altres coses, que el programa de fidelització GAP CLUB sigui comú tant en botiga física com online; oferim recollida i devolució a la botiga, i desenvolupem campanyes disponibles en tots dos canals.

Avui reprenem els nostres plans d'expansió de botigues físiques, amb la idea d'obrir molt aviat nous establiments en altres ciutats. A l'e-commerce anirem ampliant el catàleg, afegint noves divisions i oferint productes exclusius. Per a Grup Galceran unir les dues línies de venda ha suposat un gran repte del què ens sentim agraïts per l'oportunitat i convençuts de l'èxit que tindrà.


Així vam viure el llançament del nostre primer e-commerce!


T'ha agradat? comparteix-lo

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i analitzar els seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtindré més informació aquí.